بی کسی بهتر ز عشوه نا کسان

خرید بک لینک

از یه جایی به بعد، دیگه دوست جدید وارد زندگی آدم نمیشه، فقط همونایی که هستن باقی میمونن، از یه جایی به بعدترش هم، همونا که هستن هم شروع میکنن به رفتن، آخرشم فقط آدم میمونه و خودش

بعد از این بر آسمان جوییم یار

زان که یاری در زمین جستیم نیست

آنا...

ما را در سایت آنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 3:44

صفحه بندی