از یه جایی به بعد، دیگه دوست جدید وارد زندگی آدم نمیشه، فقط همونایی که هستن باقی میمونن، از یه جایی به بعدترش هم، همونا که هستن هم شروع میکنن به رفتن، آخرشم فقط آدم میمونه و خودش
بعد از این بر آسمان جوییم یار
زان که یاری در زمین جستیم نیست
آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66
ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50
چیزی که میخوام بگم، شاید بدیهی باشه امابرای تلنگر و یادآوری بد نیست. حتما تاحالا براتون پیش اومده که از یه نفر خوشتون بیادبعضی وقتا، تو ذهنمون انقدر ویژگیهای مثبت اون فرد رو بزرگ میکنیم، انقدر شاخ و برگ به همون ویژگیا میدیم، به علاوهگاهی هی ازش برای بقیه هم تعریف میکنیم و یه جوریایی با همین تعریف کردن هم بیشتر تو ذهن مون بهش قدرت میدیم! بعد از یه مدت دوباره اون شخص رو میبینیم. یهو متوجه میشیم چه قدر با اون چیزی که تو ذهنمون ازش ساختیم فاصله داره. اون شخصیت ساختگیش تو ذهن ما بی عیب و نقصه در صورتی که هیچ کس کامل نیست. کافیه که از قضا اون شخص مرتکب کاری بشه که به مذاق ما خوش نیاد... اون لحظه علاوه بر اینکه طرف از چشممون میفته، از خودمون هم متنفر میشیمبابت بتی که این همه مدت ساخته بودیم تو ذهن خودمون و بقیه و درگیرش بودیم. بیشتر دقت کنیم تو میزان علاقه! با چشم باز تر و واقع بین تر... آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آنا...ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61