آنا

خرید بک لینک

از یه جایی به بعد، دیگه دوست جدید وارد زندگی آدم نمیشه، فقط همونایی که هستن باقی میمونن، از یه جایی به بعدترش هم، همونا که هستن هم شروع میکنن به رفتن، آخرشم فقط آدم میمونه و خودش

بعد از این بر آسمان جوییم یار

زان که یاری در زمین جستیم نیست

آنا...

ما را در سایت آنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 3:44

متنفرم از فرت و فرت چایی و قهوه خوردن موقع امتحانا و پشت بندش، عوارض دیوانه کننده IBSمتنفرم از آلپرازولام و زولپیدمهایی که واسه خفه کردن insomnia دوره ی امتحانا میخورم و افاقه نمیکنن... متنفرم از اون لحظه ای که سر امتحان فقط هاله ای از مطالب جلو چشمام رد میشن، به خاطر بی خوابیهایی که کارآییم رو به سمت صفر میل دادن... متنفرم از اون حس پوچی بعد امتحانی که شب تا صبح واسه اش بیدار موندم و خستگیش تو تنم مونده... متنفرم از تمام روز بعد امتحانمتنفرم از نفسی که انقدر جلوش ضعیفم... متنفرم از اون لحظه ای که فکر نمره ی امتحانای قبلیم میاد سراغم و به خودم نگاه میکنم و میبینم هنوز نصفه امتحانای کوفتی موندهمتنفرم از اون لحظاتی که موقع حرف زدن نمیفهمم چی میگم به خاطر بیخوابی های پشت سر هم... و اطرافیانم نمیفهمن به خاطر بی خوابیمه و میذارن به پای خنگی! متنفرم از اون لحظه ای که بعد امتحان میام خونه و ازم میپرسن چیکار کردی و من میگم داغون و اونا هم یه نگاه خاص، که چرا با این همه خوندن اینطور باید بگی! متنفرم از آذر و دی و اردیبهشت و خرداد، که کم کم 5 کیلو اضافه میکنم، صورتم رنگ آرایشگر نمیبینه و تو آینه حالم از خودم بهم میخورهمتنفرم از اون روزایی که درد قاعدگی با هیچ مسکنی خفه نمی شه و مجبورم ساعتها بتمرگم، شرشر از درد عرق کنم و همچنان به رو خودم نیارم و دختر خوب و درس خونی باشممتنفرم از آنا...ادامه مطلب

ما را در سایت آنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 3:44

به قول شروین ناظمی؛

چرا هنوزم باید خدا رو شکر کرد؟!

چون هنوز پدر و مادر هستن، لبخندشون هم هست...

image


امروزمون، النگدره

آنا...

ما را در سایت آنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 3:44

چیزی که میخوام بگم، شاید بدیهی باشه امابرای تلنگر و یادآوری بد نیست. حتما تاحالا براتون پیش اومده که از یه نفر خوشتون بیادبعضی وقتا، تو ذهنمون انقدر ویژگیهای مثبت اون فرد رو بزرگ میکنیم، انقدر شاخ و برگ به همون ویژگیا میدیم، به علاوهگاهی هی ازش برای بقیه هم تعریف میکنیم و یه جوریایی با همین تعریف کردن هم بیشتر تو ذهن مون بهش قدرت میدیم! بعد از یه مدت دوباره اون شخص رو میبینیم. یهو متوجه میشیم چه قدر با اون چیزی که تو ذهنمون ازش ساختیم فاصله داره. اون شخصیت ساختگیش تو ذهن ما بی عیب و نقصه در صورتی که هیچ کس کامل نیست. کافیه که از قضا اون شخص مرتکب کاری بشه که به مذاق ما خوش نیاد... اون لحظه علاوه بر اینکه طرف از چشممون میفته، از خودمون هم متنفر میشیمبابت بتی که این همه مدت ساخته بودیم تو ذهن خودمون و بقیه و درگیرش بودیم. بیشتر دقت کنیم تو میزان علاقه! با چشم باز تر و واقع بین تر... آنا...ادامه مطلب

ما را در سایت آنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 2:55

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آنا...

ما را در سایت آنا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 2:55

صفحه بندی