به قول شروین ناظمی؛
چرا هنوزم باید خدا رو شکر کرد؟!
چون هنوز پدر و مادر هستن، لبخندشون هم هست...
امروزمون، النگدره
ما را در سایت آنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 3:44